Stránky

pondelok 18. novembra 2013

#Agrr

Tento príspevok som možno ani nemala písať, ale mne to nedalo! Ako iste viete, tak včera mali #Elounor 2.výročie a samozrejme to niektoré indivíduá nemohli nechať tak, a rešpektovať to. Keď som otvorila facebook tak som mmyslela, že to je moc. Všade samé hejty na El! Ibaže potom ten trend na twitteri #LarryIsBetterThanElounor to akože vážne?! nechápem prečo ich nemôžete rešpektovať...keby sme naozaj taká rodina a fanúšičky za aké sa vyhlasujeme tak toto by sa nedialo! Mne je jedno či Louis chodí s El, Harrym alebo s nejakým jednorožcom alebo vietnamským hermafroditom (noh8 ak tu je nejaký :D)...veď pre Boha aj keby bol gay veď to neni žiadna choroba ani nič za čo by sa mal hanbiť! keď počúvam tie ´urážky´ typu "ty počúvaš tých sprostých buzerantov?!" alebo "vypni to! jaké je tu zrazu teplo!" tak takým ľuďom by som najradšej jednu vylepila! polovica tých mudrlantov ani netuší koľko homosexuálov je v ich okolý, koľko ich kamarátov je "iných" aj keď rovnakých. Ale keby sme MY normálne fanúšičky tak sa delíme maximálne tak na kľudné Directioners a pobláznené, a perverzné CrazyMofos (:D) a nie na nejaké poondiate shippers čo sa stále hádajú a myslia si, že práve oni sú tí, ktorí na 100% vedia jak to je. Pokiaľ chalani nepotvrdia toto vášho "Larryho" tak nám neostáva nič iné ako rešpektovať to, čo sa deje. Pretože ani jedna z nás ich osobne nepozná a netuší čo sa medzi nimi deje.
 
Týmto som nechcela nikoho uraziť, iba som chcela vyjadriť svoj názor. Bola by som rada keby ste k tomu povedali niečo aj vy. Samozrejme, že nechcem rozpútavať nijaké hádky medzi LS & ES podľa mňa by práve oni mali držať pokope a dokázať Louimu, že nech je s kýmkoľvek, alebo akokoľvek orientovaný tak sme tu preňho a stále držíme ako "RODINA!"

...a to by sme mali rešpektovať! ;)

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára